فرماندار خواف گفت: باتوجه‌به ظرفیت‌هایی که نسل جوان دارد لازم است از نقش مؤثر این قشر در تمام عرصه‌ها استفاده کرد.
کد خبر: ۹۵۷۲۱۰۹
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خواف، مهدی عباسپور در جلسه شورای آموزش‌وپرورش با بیان این که باید در همه عرصه‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و مسائل اجرایی دانش‌آموزان و نسل جدید را مشارکت دهیم، اظهار کرد: نسل جوان باید نقش‌آفرین باشد و از این قشر به‌خصوص دانش‌آموز و دانشجو باید استفاده کرد.

 وی افزود: یکی از موضوعات اساسی که باتوجه‌به انتخابات پیش رو باید رقم خورده شود طرح میدان چهارده صفر دو است.

 عباسپور بیان کرد: رویکرد اصلی این طرح مشارکت دانش‌آموزان در جهاد تبیین و شرح اقداماتی که در طول عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام شده در جامعه پیرامونی خواهد بود.

 وی اعلام کرد: باید در همه عرصه‌ها، تصمیم‌گیری‌ها و مسائل اجرایی دانش‌آموزان و نسل جدید را مشارکت دهیم؛ نوجوان باید نقش‌آفرین باشد و از این قشر به‌خصوص دانش‌آموز و دانشجو باید استفاده کرد.

 فرماندار خواف ادامه داد: با نظر هیئت اجرایی و به تأیید هیئت نظارت در شهرستان ۶ شعبه رأی‌گیری مبنی بر دسترسی آسان‌تر عموم مردم به شعب أخذ رأی نسبت به انتخابات دورهٔ قبل اضافه شده است.

 در ادامه این جلسه غلامپور سدهی، مدیر آموزش‌وپرورش خواف نیز عنوان کرد: تشکلات دانش‌آموزی در مدارس بسترساز حضور دانش‌آموزان در طرح چهارده صفر دو باشند که در ادامه این طرح با مشارکت در طرح‌های راوین و روایتگری، راهیان پیشرفت و مناظره نیز از ۲۷ مدرسه تقدیر به عمل خواهد آمد.

 وی با اشاره به اینکه ۱۲ درصد بودجه اداره کل نوسازی استان به شهرستان خواف اختصاص‌داده‌شده، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ تفاهم‌نامه کلاس درس توسط خیرین و ۵۷ تفاهم‌نامه کلاس درس توسط شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است که امیدواریم تا پایان سال تحصیلی به بهره‌برداری برسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار